Ingyenes szállítás GLS futárszolgálattal!

Örülünk, hogy itt vagy! Rendelj bátran, NYITVA VAGYUNK!

Ügyfélszolgálat, tanácsadás: (+36) 70 209 6246 | H-V: 8:00-20:00

Visszatérítési és visszaküldési szabályzat

Hogyan küldheted vissza a terméket?

A terméket csak sértetlenül küldheted vissza. 

1. Töltsd ki a visszaküldési űrlapot, melyet a visszaigazoló e-mailben elküldtünk.

2. Helyezd a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t ugyanabba a csomagba, amelyikbe a rendelésed érkezett.

3. Tedd a visszaküldési űrlapot a dobozba/zacskóba és zárd le biztonságosan.

4. Az alábbi címre küldd vissza a termék(ek)et: Jurecska Szilvia E.V. 4400 Nyíregyháza, Ószőlő u. 5. 3/1. (7-es csengő)

A visszaküldés költsége a Webáruházat terheli, ha a megrendelt termék hibásan érkezett, vagy nem az a termék érkezett, amit rendeltél.

A visszaküldés költsége a Vevőt terheli, ha nem tetszik a kapott termék és ezért szeretné visszaküldeni azt.

Utánvétes, portós csomagot nem veszünk át.

Rendelésedtől 14 napon belül elállhatsz. Az elállási időszak a rendelés kézhezvételétől kezdődik.

Termékcsere. Hogyan cserélheted ki a terméket?

Ha nem azt kaptad, amit rendeltél, vedd fel velünk a kapcsolatot. Ebben az esetben a csere szállítási költségét mi álljuk. 

Ha azt kaptad, amit rendeltél, de nem tetszik és szeretnéd kicserélni, abban az esetben a szállítási díjat Neked kell megfizetni. A szállítási költség utánvétként fizetendő a futárnál. Díja: táska esetében 1990 Ft, bőrönd esetében 2490 Ft.

A futárt mi küldjük a Te címedre. A futár viszi a csere terméket, Te pedig oda adod neki, amit vissza szeretnél küldeni nekünk. 

Neked nem kell címkét nyomtatni, azt a futár fogja vinni és felragasztani a csomagra.

A pénzvisszafizetés módja:

Rendelésed vételárát bankszámlára utaljuk vissza, amihez kérjük add meg a bankszámlaszámod. Ha bankkártyával egyelítetted ki a vásárlás összegét, akkor a bankkártyádra visszafordítjuk a visszaküldött termék(ek) összegét.

Ha a termék megérkezett a raktárunkba a visszatérítésre 14 napunk van.

FONTOS!

A visszaküldött terméket csak akkor fogadjuk el, ha nem volt használatba véve és az eredeti címkével van ellátva. Amennyiben levágod a termékről az eredeti címkét, az már nem új termék, így nem tudjuk azt visszavenni!

Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszautaljuk a vételár(uk)at a visszaküldési formanyomtatványon feltüntetett bankszámlaszámra vagy visszautaljuk a rendeléskor kifizetett bankkártyára.

Amennyiben nem eredeti állapotában kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), nem áll módunkban visszautalni a vételár(uk)at és portósan visszaküldjük!