Gyakran Ismételt Kérdések GY.I.K.
Milyen fizetési módok vannak a Webáruházban?
Utánvétes, azonnali banki átutalás és online bankkártyás.
- Utánvétes fizetésnél megrendelésed a futárnál fizeted ki, amikor ő átadta neked a csomagot. Ezt készpénzzel és bankkártyával is megteheted.
- Online bankkártyás fizetésnél rendelésed közvetlenül bankkártyával fizetheted ki, banki átutalással, a Barion rendszeren keresztül
- Azonnali banki átutalásnál a saját bankfiókodba belépve utalhatod el a vételárat. (Erre a bankszámlaszámra: 10300002-13767009-00014901)
Mikor érkezik meg a csomag, hány napon belül?
Rendelésed GLS futárszolgálattal 24 órán belül megérkezik hozzád.
Amint leadtad a rendelésed, mi azt azonnal elkezdjük feldolgozni (munkanapokon). Ezután átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak, aki másnap már viszi is Hozzád azt.
Ha GLS csomagautomatába kérted a csomagod, akkor is megérkezik másnapra a kért automatába.
Foxpost csomagautomatába kérve a csomagod pedig 2-3 nap alatt fog megérkezni.
Személyes átvételre van lehetőség?
Igen, megrendelésed személyesen is át tudod venni, szállítási költség nélkül. Személyes átvétel Nyíregyházán lehetséges, telefonon előre egyeztetett időpontban. Telefonszámunk: +36702096246.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
Ha megrendelést adtál le Webáruházunkban és a kiküldött csomagot szándékosan nem veszed át, e-mail címed elmentjük és a következő rendelésnél egy plusz szállítási költséget számolunk fel. Ennek oka, hogy cégünknek akkor is ki kell fizetni a szállítási költséget, ha a csomagot nem veszed át.
Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?
Telefonon: +36 70 209 62 46 (H-V: 8-20 óráig)
E-mailben: ugyfelszolgalat@plazabox.hu
Hova küldhetem vissza a terméket?
Kérlek, ide küldd vissza --> 4400 Nyíregyháza, Ószőlő utca 5. 3/1.
Szeretnénk felhívni a figyelmed arra, hogy fontos a véleményed! Minden esetben igyekszünk megoldást találni, ezért ha reklamáció esetén fordulj hozzánk bizalommal!