Ügyfélszolgálat, tanácsadás: 06702096246  |  H-P: 9:00-18:00

Örülünk, hogy itt vagy! Rendelj bátran, NYITVA VAGYUNK!

Gyakran Ismételt Kérdések GY.I.K.

Milyen fizetési módok vannak a Webáruházban?

Utánvétes és bankkártyás.

Utánvétes fizetésnél megrendelésed a futárnál fizeted ki, amikor ő átadta neked a csomagot. Ezt készpénzzel és bankkártyával is megteheted.

Bankkártyás fizetésnél rendelésed közvetlenül bankkártyával fizetheted ki, banki átutalással (erre a bankszámlaszámra: 10300002-13767009-00014901).

Mikor érkezik meg a csomag, hány napon belül?

Amint leadtad a rendelésed, mi azt azonnal elkezdjük feldolgozni (munkanapokon). Ezután átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, aki másnap már viszi is Hozzád azt. Ha csomagautomatába kérted a csomagod, akkor is aznap, de legkésőbb másnap elindítjuk Neked. Tehát házhoz szállítás esetén 1-2 nap alatt kezedben tarthatod a megrendelt terméket.

Személyes átvételre van lehetőség?

Igen, megrendelésed személyesen is át tudod venni, szállítási költség nélkül. Személyes átvétel Nyíregyházán lehetséges, telefonon előre egyeztetett időpontban. Telefonszámunk: 06702096246.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?

Ha megrendelést adtál le Webáruházunkban és a kiküldött csomagot szándékosan nem veszed át, e-mail címed elmentjük és a következő rendelésnél egy plusz szállítási költséget számolunk fel. Ennek oka, hogy cégünknek akkor is ki kell fizetni a szállítási költséget, ha a csomagot nem veszed át.

Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?

Telefonon: 06 70 209 62 46 (H-P: 9-18 óráig)

E-mailben: ugyfelszolgalat@plazabox.hu