Gyakran Ismételt Kérdések GY.I.K.
Milyen fizetési módok vannak a Webáruházban?
Utánvétes és bankkártyás.
Utánvétes fizetésnél megrendelésed a futárnál fizeted ki, amikor ő átadta neked a csomagot. Ezt készpénzzel és bankkártyával is megteheted.
Bankkártyás fizetésnél rendelésed közvetlenül bankkártyával fizetheted ki, banki átutalással (erre a bankszámlaszámra: 10300002-13767009-00014901).
Mikor érkezik meg a csomag, hány napon belül?
Amint leadtad a rendelésed, mi azt azonnal elkezdjük feldolgozni (munkanapokon). Ezután átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, aki másnap már viszi is Hozzád azt. Ha csomagautomatába kérted a csomagod, akkor is aznap, de legkésőbb másnap elindítjuk Neked. Tehát házhoz szállítás esetén 1-2 nap alatt kezedben tarthatod a megrendelt terméket.
Személyes átvételre van lehetőség?
Igen, megrendelésed személyesen is át tudod venni, szállítási költség nélkül. Személyes átvétel Nyíregyházán lehetséges, telefonon előre egyeztetett időpontban. Telefonszámunk: 06702096246.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
Ha megrendelést adtál le Webáruházunkban és a kiküldött csomagot szándékosan nem veszed át, e-mail címed elmentjük és a következő rendelésnél egy plusz szállítási költséget számolunk fel. Ennek oka, hogy cégünknek akkor is ki kell fizetni a szállítási költséget, ha a csomagot nem veszed át.
Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?
Telefonon: 06 70 209 62 46 (H-P: 9-18 óráig)
E-mailben: ugyfelszolgalat@plazabox.hu
Hova küldhetem vissza a terméket?
Kérlek, ide küldd vissza --> 4400 Nyíregyháza, Ószőlő utca 5. 3/1.
Szeretnénk felhívni a figyelmed arra, hogy fontos a véleményed! Minden esetben igyekszünk megoldást találni, ezért ha reklamáció esetén fordulj hozzánk bizalommal!